mblom.blogg.se

En inblick i min vardag och allt vad det innebär med jobb, barn, träning och drömmar...

Golden Hits kväll

Publicerad 2012-12-09 17:34:31 i Allmänt

I fredags blev det en lyckad kväll på Golden Hits med mina arbetskollegor, ja vissa av dom i alla fall. Det blev både shots, karaeoke, dans och en massa skratt. Sådana stunder förgyller min vardag och hur mycket jag än älskar mina barn så är det väldigt skönt att ibland få släppa allt och bara vara Malin.Jag är en sån människa som behöver ha min egen tid emellanåt och det just för att jag ska kunna vara en bra mamma till mina barn. Låter konstigt!? Jag vet inte, tror nog att alla behöver det på ett eller annat sätt.
Jag försöker hitta de stunder som gör mig glad och sparar dessa som jag kan minnas när jag helst behöver det.
Jag vill även tacka min fina, fina vän Majken som är en underbar människa <3 Henne kan man lita på och finns där i alla väder.
Tack Majken för att du är du!
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Majken

Publicerad 2012-12-10 19:38:19

Min underbara Malin!
Tack själv för en fantastiskt rolig kväll. Den måste vi faktiskt ta att göra om någon gång!

:)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Blom

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela