mblom.blogg.se

En inblick i min vardag och allt vad det innebär med jobb, barn, träning och drömmar...

Så var man inne i samma lunk igen....

Publicerad 2013-01-17 00:09:52 i Allmänt

 
Ja då var det igång igen... Jobb, lämning, hämtning på dagis, matlagning, mindre sömn och tidiga mornar!!! Därav mindre tid till bloggskrivandet! Passar därför på nu när alla lagt sig, är egentligen alldeles för sent för mig att vara uppe men ibland så får man ta det och vara lite tröttare imorgon när klockan ringer...
Jag har ändå en sjuk son hemma så vi får mysa ner oss i soffan imorgon och ha film och spel maraton.
 
Det gamla året är förbi och julledigheten likaså.. Man kommer snabbt in i vardagen igen och vanor man nu måste bryta för att inte säcka ihop totalt. Jag har i alla fall kommit tillbaka till träningen igen och kör stenhårt mina två dagar i veckan, vad skulle jag göra utan träningen. Det är min fristad där jag verkligen bara får göra det jag tycker bäst om och mår bra av. Nu måste man bara bli lite mer disciplinerad på gottesakerna som det ätits alldeles för mycket av under jul och nyårsledigheten!!! Inte för att jag gått upp så hutlöst mycket men det märks...
 
Men nu går vi ialla fall mot ljusare tider, trots att det känns långt till våren med tanke på de 10 cm snö som föll under gårdagen. Det känns alltid lite lättare den här tiden på året då man vet att man har våren och sommaren att se fram emot och den årliga semestern. Man får ju bara hoppas på att sommaren bjuder på mycket sol och värme det här året!! Annars blir det nog en utlandssemester i höst...
 
Resultatet efter julledigheten...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Blom

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela