mblom.blogg.se

En inblick i min vardag och allt vad det innebär med jobb, barn, träning och drömmar...

Då var man igång då..

Publicerad 2012-12-07 09:20:28 i Allmänt

Jaha nu var man igång då med bloggandet som jag varit på väg att börja med länge. Varför jag valde att göra det just idag är nog för att jag känner att jag har så mycket i mig som behöver komma ut, men mest för att jag är hemma med min dotter som är sjuk och varför inte starta idag!?
 
Jag är just nu mitt uppe i livet med två barn, heltidsjobb, radhus och sambo. Min blogg kommer att handla om just detta, min vardag och allt som hör den till. Här kommer jag att skriva hur verkligheten ser ut och skita i allt rosa lull lull som ingen ändå tror på! Det finns alltid bra och dåliga dagar och i detta samhälle så är det svårt att vara perfekt, men vem skulle vilja det anyway.
 
Om inte jag älskar mig själv, vem ska då kunna göra det?
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Blom

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela