mblom.blogg.se

En inblick i min vardag och allt vad det innebär med jobb, barn, träning och drömmar...

Nytt år nya möjligheter!

Publicerad 2013-01-01 23:21:25 i Allmänt

2013 är det nya året och jag hoppas att detta år kommer att bli ett bra år, hur det får man se!
 
Igår var det nyårsafton och denna dag är väldigt speciell, och kommer alltid att vara det, inte för att det är just den dagen utan för att min dotter är född denna dag och inte på ett vanligt sätt på BB. Jag och min sambo förlöste henne tillsammans, ensamma på en parkering, i baksätet på vår bil. Sånt man hör eller läser om säger de flesta och ja jag är den som man hör eller läser om... Lite chockartat men det gick bra, förutom att hon är född med sk. segerluva (fosterhinnan sitter kvar runt fostret) så gick det sabbt och lätt. Min sambo var lugn som en filbunke och gjorde ett strålande jobb och tackar gudarna för det!
 
Födelsedagen börjas alltid med sång, tårtbit och paket
 
Ja så varje nyårsafton börjar med sång och paket på morgonen, för att sen fortsättas med fika för släkt och vänner mitt på dagen och avslutas med middag i goda vännerslag. Så även detta nyår. Detta var även första året som min dotter höll sig vaken till tolvslaget och fick se "kareterna", som hon säger. Ett lyckat nyår och hoppas att det nya året bjuder på nya roliga saker och möjligheter!
Gott nytt år och god fortsättning

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Blom

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela