mblom.blogg.se

En inblick i min vardag och allt vad det innebär med jobb, barn, träning och drömmar...

Ännu en dag som slutar likadant...

Publicerad 2013-02-12 12:27:36 i Allmänt

Nu var det ett tag sen jag skrev, måste verkligen skärpa till mig...
De senaste veckorna har barnen varit sjuka i omgångar och nu är det min tur, typiskt! Ligger här hemma deckad i feber och ont i halsen, men det är ju sånna tider så man får peta i sig en massa c-vitamin och vitlök och hoppas på att det snart är över.
 
Min farmor är bättre och som jag sa, hennes tid är inte inne.. Tack och lov! Det var en stor sten som lättade från mina axlar. Jag är inte beredd att förlora henne än på många år!!
 
Annars så flyter allting på som vanligt.. Förutom vår badrumsrenovering som min kära sambo sysselsätter sig med på kvällar och helger, så väldigt sakta går det framåt. Börjar bli lite påfrestande att bo i ett bygge men man får väl se det possitiva att det kommer bli bra när det väl är färdigt, till sommaren om det fortsätter i den här farten....
 
Det får bli allt för idag...
 
Bra för min onda hals

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Blom

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela